A coachingban az ügyfél támogatása, inspirálása, segítése a cél. Az ügyféllel való partneri együttműködés, olyan kreatív és gondolatébresztő folyamat, amely arra inspirálja az ügyfelet, hogy a legtöbbet hozza ki magából személyes és szakmai szempontból is.
A segítség pedig a jól körülírt célok meghatározására, a célok mentén való folyamatos cselekedetek elkezdésére, a folyamatban való kitartásra és a folyamatos fejlődés nyomonkövetésére, sikerére és annak ünneplésére vonatkozik.
A coaching folyamat eredményességéhez szükséges, hogy a szerepek és a felelősség egyértelműen leszabályozottak, a folyamatban lévők pedig működésükben tudatosak legyenek. A coaching ülések során együtt feltérképezzük a téged foglalkoztató kérdéseket, esetleges elakadásodat illetve a jelenlegi nehézségedet, kitűzzük az elérendő személyes vagy szakmai célodat. Ezt követően kidolgozzuk a változáshoz szükséges számodra legjobb megoldást.